Online shopping of China, 11.11 single's day sale concept. Top view of green pastel torn paper and the text 11.11 single's day sale on a red background.
Ukategorisert

Singles Day 2019: Her kan du følge med på vårt livesenter

Singles Day er opprinnelig en stor asiatisk handelsdag som er blitt stadig mer populær i Norge og Europa de siste årene. Singles Day (11.11.) har sitt opphav som en anti-valentinsdag i Kina, og den har utrolig nok blitt dagen i året hvor det handles mest på nett i verden. I 2018 omsatte giganten Alibaba alene for drøyt 30 milliarder dollar.

Sjekk vår livefeed helt nederst i saken!

Det er mange nettbutikker med flere gode tilbud i dag. Gjennom livefeeden vår får du oversikt over de beste kuppene du kan gjøre i dag. Vi oppdaterer feeden fortløpende, så følg med!

Les også: Gjør deg klar for Black Friday 2019

Relaterte innlegg
Ukategorisert

Nutrilett slanker prisene: Halv pris på alt i nettbuikken

De fleste av oss er kjente med Nutrilett. Riktig kosthold er viktig for en sunn livsstil, men hverdagen er ofte travel. Det er også lett å ty til usunne fristelser. Slik har Nutrilett et bredt…
Les mer
Ukategorisert

Topp 10 kupp på Singles Day

Det begynner å nærme seg siste innspurt av Singles Day, og vi har laget en oversikt over 10 meget gode kjøp du bør vurdere før midnatt. 1. Provence Plus grytesett – 79 prosent avslag 2….
Les mer
Ukategorisert

AliExpress er vinneren av den store handledagen

Singles Day er opprinnelig en stor asiatisk handelsdag som er blitt stadig mer populær i Norge og Europa de siste årene. Singles Day (11.11.) har sitt opphav som en anti-valentinsdag i Kina, og den har…
Les mer
Amedia | Nettavisen logo

Annonsørinnhold

Hva er dette?

Blackfriday.nettavisen.no er et kommersielt nettsted fylt med innhold produsert av Amedia Innholdsbyrå.

Artikler merket med «annonsørinnhold» er produsert på oppdrag for våre annonsører, mens artikler merket med «kommersielt innhold» kan inneholde produkter og annonselenker der Amedia Innholdsbyrå mottar en liten provisjon av salget. Dette påvirker ikke prisen du betaler, og det er Amedia innholdsbyrå egne innholdsprodusenter som velger ut produkter og tjenester vi ønsker å formidle fra våre samarbeidspartnere. Det tar forbehold om tastefeil, eller endring i priser hos leverandør og nettbutikker tilknyttet våre annonselenkenettverk.

Innhold publisert på Blackfriday.nettavisen.no  har ingen tilknytning til Amedias aviser eller redaksjonelle miljøer. Vi er opptatt av at det skal være tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold, og vi ønsker derfor at du tar kontakt med oss dersom du opplever noe som utydelig eller om du har andre forslag til forbedringer.