Mange i Norge omtaler også denne dagen som Svart Fredag. Følg Ekstralyss gode tilbud på Black Friday, og se hvilke utrolige kupp du kan gjøre på årets største handledag. Det er enkelt å handle på nett. Du kan ofte returnere varene (selv på salg!), og du får produktene i posten etter få dager. Leveringen kan likevel være noe senere i forbindelse med Black Friday enn andre dager i året. Klikk deg rett inn til Ekstralys for de beste tilbudene. Her finner du tilbud, priser og mer for Black Friday 2023 hos Ekstralys.
Besøk Ekstralys herBlack Friday har sitt opphav fra Thanksgiving i USA siden 1952. Det sies at Black Friday er begynnelsen på julehandelen hvor butikkene gir helt sinnsyke tilbud, har store salg og deler ut rabattkoder.
Black Friday faller alltid på den fjerde torsdagen i november, og dermed er den store handledagen alltid på en fredag mellom 23. og 29. november.
Nettavisens shoppingavdeling har i flere år jobbet Black Week, Black Friday, Black Weekend og Cyber Monday for å gi deg de beste tilbudene, salgene og rabattkodene. Vi jobber hele døgnet for å lete etter og servere deg tilbud fra butikker med Black Friday-salg i Norge. Vi er shoppere – akkurat som deg – og vil finne de populære Black Friday-salgene og de beste Black Friday-tilbudene
Hva er dette?
Blackfriday.nettavisen.no er et kommersielt nettsted fylt med innhold produsert av Amedia Innholdsbyrå.
Artikler merket med «annonsørinnhold» er produsert på oppdrag for våre annonsører, mens artikler merket med «kommersielt innhold» kan inneholde produkter og annonselenker der Amedia Innholdsbyrå mottar en liten provisjon av salget. Dette påvirker ikke prisen du betaler, og det er Amedia innholdsbyrå egne innholdsprodusenter som velger ut produkter og tjenester vi ønsker å formidle fra våre samarbeidspartnere. Det tar forbehold om tastefeil, eller endring i priser hos leverandør og nettbutikker tilknyttet våre annonselenkenettverk.
Innhold publisert på Blackfriday.nettavisen.no har ingen tilknytning til Amedias aviser eller redaksjonelle miljøer. Vi er opptatt av at det skal være tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold, og vi ønsker derfor at du tar kontakt med oss dersom du opplever noe som utydelig eller om du har andre forslag til forbedringer.