Ukategorisert

Salgskupp på nett: designermerker

Under Black Week har flere nettbutikker ekstra gode tilbud på noen av de mest kjente designermerkene, med rabatter på opptil 60%! Dette er en gylden mulighet til å vil investere i klassikere og nye trender, eller gå til kjøp av julegaver til noen du er ekstra glad i.

Vinterjakker, strikkegensere og designervesker står på listen til mange moteinteresserte, og prislappen på den lange listen er høy. Derfor bør du klikke deg inn til nettbutikkene og sjekke designerkuppene.

Høyer har opptil 60 %

Eton har 50 % på alle denimskjorter

Asos har opptil 60 % på mange motemerker

Stylepit har opptil 50 %

Nelly har 20 % på alt + nye tilbud hver dag

NlyMan har 20 % på alt + daglige tilbud

Under kan du titte på noen av våre favoritter for både dame og herre.

Relaterte innlegg
Ukategorisert

Nutrilett slanker prisene: Halv pris på alt i nettbuikken

De fleste av oss er kjente med Nutrilett. Riktig kosthold er viktig for en sunn livsstil, men hverdagen er ofte travel. Det er også lett å ty til usunne fristelser. Slik har Nutrilett et bredt…
Les mer
Ukategorisert

Topp 10 kupp på Singles Day

Det begynner å nærme seg siste innspurt av Singles Day, og vi har laget en oversikt over 10 meget gode kjøp du bør vurdere før midnatt. 1. Provence Plus grytesett – 79 prosent avslag 2….
Les mer
Ukategorisert

AliExpress er vinneren av den store handledagen

Singles Day er opprinnelig en stor asiatisk handelsdag som er blitt stadig mer populær i Norge og Europa de siste årene. Singles Day (11.11.) har sitt opphav som en anti-valentinsdag i Kina, og den har…
Les mer
Amedia | Nettavisen logo

Annonsørinnhold

Hva er dette?

Blackfriday.nettavisen.no er et kommersielt nettsted fylt med innhold produsert av Amedia Innholdsbyrå.

Artikler merket med «annonsørinnhold» er produsert på oppdrag for våre annonsører, mens artikler merket med «kommersielt innhold» kan inneholde produkter og annonselenker der Amedia Innholdsbyrå mottar en liten provisjon av salget. Dette påvirker ikke prisen du betaler, og det er Amedia innholdsbyrå egne innholdsprodusenter som velger ut produkter og tjenester vi ønsker å formidle fra våre samarbeidspartnere. Det tar forbehold om tastefeil, eller endring i priser hos leverandør og nettbutikker tilknyttet våre annonselenkenettverk.

Innhold publisert på Blackfriday.nettavisen.no  har ingen tilknytning til Amedias aviser eller redaksjonelle miljøer. Vi er opptatt av at det skal være tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold, og vi ønsker derfor at du tar kontakt med oss dersom du opplever noe som utydelig eller om du har andre forslag til forbedringer.