Sport

Gymgrossisten og Proteinfabrikken: Opptil 80 % på kosttilskudd

Gymgrossisten og Proteinfabrikken er de to største nettbutikkene innen trening og helse i Norge. Her finner du kosttilskudd, treningsmote, funksjonelt treningstøy og treningsutstyr fra kjente leverandører.

I dag kjører både Proteinfabrikken og Gymgrossisten Cyber Monday med opptil 80 % rabatt på kosttilskudd, klær, redskap og utstyr til trening.

Under finner du noen av bestselgerne fra nettbutikkene.

Les også: Nutrilett slanker prisene: Halv pris på alt i nettbutikken

Sjekk også salget hos Maximsport.no

Relaterte innlegg
Sport

Black Week hos Fjellsport: Gjør kupp på hundrevis av varer

Her er de beste kuppe du gjør på det store Black Week-salget til Fjellsport.
Les mer
Sport

Stort Singles Day-salg hos Milrab

Singles Day er en tradisjon som kommer fra Kina, hvor det i 1993 var en gjeng studenter som syntes det var på tide med en dag for feiring av de single. I senere tid har…
Les mer
Sport

Topp 10 dunjakker på salg

Flere nettbutikker har nå Mid Season-sale, og det er mange gode kjøp du kan gjøre om du leter godt nok. Er det ett plagg du bør sikre deg på salg denne sesongen, er det dunjakken….
Les mer
Amedia | Nettavisen logo

Annonsørinnhold

Hva er dette?

Blackfriday.nettavisen.no er et kommersielt nettsted fylt med innhold produsert av Amedia Innholdsbyrå.

Artikler merket med «annonsørinnhold» er produsert på oppdrag for våre annonsører, mens artikler merket med «kommersielt innhold» kan inneholde produkter og annonselenker der Amedia Innholdsbyrå mottar en liten provisjon av salget. Dette påvirker ikke prisen du betaler, og det er Amedia innholdsbyrå egne innholdsprodusenter som velger ut produkter og tjenester vi ønsker å formidle fra våre samarbeidspartnere. Det tar forbehold om tastefeil, eller endring i priser hos leverandør og nettbutikker tilknyttet våre annonselenkenettverk.

Innhold publisert på Blackfriday.nettavisen.no  har ingen tilknytning til Amedias aviser eller redaksjonelle miljøer. Vi er opptatt av at det skal være tydelig skille mellom redaksjonelt og kommersielt innhold, og vi ønsker derfor at du tar kontakt med oss dersom du opplever noe som utydelig eller om du har andre forslag til forbedringer.